İPTAL – İADE Sözleşmesi.
Satın aldığım ürünü iade edebilir miyim?
Tüketici Kanunları çerçevesinde satın almış olduğunuz ürünün
ambalajını açmadan, tahrip etmeden, bozmadan ve ürünü kullanmadan teslim
tarihinden itibaren 3 (yedi) gün içinde teslim aldığınız şekliyle iade
edebilirsiniz. Ürünü tarafımıza iade etmeden önce iade talebinizi tarafımıza
yazılı olarak bildirmeniz gerekmektedir. Satış Destek departmanımız tarafından
iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra lütfen ürünü,
ürünün orijinal faturası, sipariş numaranızı da içeren bir dilekçeyle tarafımıza
gönderin. İade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteriye aittir. 3 günlük süre
içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart
aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi
gerekmektedir.
Satın aldığım ürünü iade edemeyeceğim durumlar nelerdir?
Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş, tekrar
satılamaz şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Dolayısıyla sevkiyat
sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo firma
yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa
kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim
alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul
etmiş olduğunuzu unutmayınız. Tüketici’nin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen
veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen
ürünlerde tüketici iade ve cayma hakkını kullanamaz. Bu nedenle, Tüketici’nin
istekleri doğrultusunda kumaş üzerine yazı yazılan ve baskı yapılan ürünler,
Tüketici’nin istekleri doğrultusunda üretilen tüm ürünler cayma hakkının
kullanılamayacağı ürünler kapsamında yer alır.
İade durumunda ürün bedeli tarafıma ne zaman iade edilecek?
Müşterilerimiz ürünü, kendilerine teslim edildiği andaki
durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın
ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür. üründe ve ambalajında herhangi
bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları
tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade
edilememesi halinde ürünü iade alamamakta ve bedelini de iade edememektedir.
İade edilen ürünlerde kargo ücreti ve ödeme ile ilgili masraf ve giderler
(havale masrafı vb.) müşteriye aittir.
Verdiğim siparişi iptal edebilir miyim?
Müşterilerimiz ürünü/ürünlerini sipariş verdikten
sonra, info@titocar.com.tr mail adresine iptal
konulu bir mail atarak veya telefon ile arayarak siparişlerini iptal etme
isteklerini belirtmeleri yeterli olacaktır
SATICI
Ticari Ünvanı:. Zehra Koç
Adres: Atalar Mahallesi Köroğlu Caddesi Gürbüz Sokak No:16B
İstanbul/Kartal
Telefon: 0531 211 63 45
E-posta Adresi: info@titocar.com.tr
Vergi No: 21586811484
1.2 ALICI
Adı/Soyadı/Ünvanı :
Adresi :
Telefon :
E-posta Adresi: